2012. február 7., kedd

Közös varrás... :)

Nagyon örülök, hogy jelentkeztem a közös varrásra Mónikához.
Időhiány miatt csak az első blokkot készítettem el teljesen a többibe csak belekóstoltam.

Nyílhegy blokk:

A drezdai tányér blokkot még fel kell varrnom az alapra.


... és a nagymama. Hát ez az egyik kedvencem. Ez volt az első amit elkészítettem mikor elhatároztam, hogy szeretném megtanulni a foltvarrást. Sokféleképpen lehet elkészíteni. Én úgy gondoltam nosztalgiázom egy kicsit és ez lett belőle: (Még nincs kész!)



Többivel majd még igyekszem! :)

5 megjegyzés:

  1. Csodás anyagok és nagyon szép blokkok!

    VálaszTörlés
  2. Krisztike! Ezek gyönyörűségesek. Hatékonyan töltötted a "szabad" napod. ;)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok!
    Felér több napi pihenéssel egy ilyen hétvége! :)

    VálaszTörlés
  4. A nagymamás (is) nagyon szuper lett! Szeretem ezeket a színeket!

    VálaszTörlés