2011. június 12., vasárnap

Kedvet kaptam...

Pár évvel ezelőtt vágyakozva néztem ahogy a szomszéd néni horgolja az angyalkákat karácsonyra. Hol jár az eszem nyáron:-). Persze néha én is horgoltam (nagyon kezdő szinten), de csak horgoló fonalat használtam, túl rémisztő volt számomra a horgoló cérna vékonysága. Kihívást láttam benne, így megvettem az újságosnál az első kezembe akadó horgolásról szóló újságot. Átrágtam magam a különlegesnek tűnő jelrendszeren és lépésről lépésre haladtam. 
A első horgolócérnából készült munkám a kis fehér terítő. Legalább háromszor újra kezdtem! Szerintem megérte!
Most nekiláttam egy nagyobb lélegzetvételű terítőnek, de terveim között szerepel még horgolt, pillangó, nyaklánc, fülbevaló. 
Nekem sok örömöt okoz a horgolás. Azért is jó mert, ha van egy szabad fél órám neki is láthatok, de nyaralás közben is elfér  a csomagok mellett.  
Ha valaki kedvet érez hozzá és nekilát, kérdezzen tőlem segítek! 

Kriszta



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése