2011. június 30., csütörtök

Elkészültek!

Végre elkészültek a fülbevalók. Nem bírtam abbahagyni a fülbevalók horgolását. Egyik jött a másik után és még rengeteg ötletem van.


Nekem nagyon sok örömöt okozott az elkészítésük. A kedvencem a fekete gyöngyös fülbevaló. Le is rajzoltam a horgolási mintáját, hogy akinek szintén tetszik el tudja készíteni.




Elkészítés:

1, Öt gyöngyszemet felfűzünk a horgolócérnára. Amennyiben nem szeretnénk a gyöngyös modellt ez elhagyható.
2. 8 láncszemet 1 láncszemmel gyűrűbe zárunk.
3. Az első egyráhajtásos pálcát 3 légszemmel helyettesítjük, ezután még horgolunk a körbe 23 egyráhajtásos pálcát, végül 1 láncszemet horgolunk a 3. kezdő légszembe.
4.  Készítünk 3 légszemet, majd megfordítjuk a munkánkat és tovább haladunk a minta szerint.
5. Az utolsó sorban szintén 3 légszem után fordítjuk a munkánkat, majd készítünk még 3 egyráhajtásos pálcát, majd 1 légszemet. A következő légszem készítésekkor horgoljuk a gyöngyöt a fülbevalóhoz és készítünk még 1 légszemet. Ezt folytatjuk tovább a minta szerint.
5. Mikor elkészültünk a fülbevaló horgolásával már csak a kapcsot kell betűzni. Én most közvetlenül a horgolt munkába tűztem a kapcsot, de lehet közé tenni segéd karikát is.

Ízelítő az elkészűlt fülbevalókból:


Sok örömöt a horgoláshoz! :)

Kriszta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése